subota, 16. studenoga 2013.

Kino sa haverima

Jednog dana dogovorio sam se sa drugovima da idemo u kino gledati film pod nazivom ''Minotaur''.kada je poceo film smjestili smo se u Kino,gadjali se kokicama,sve dok nije film poceo,kada je poceo film sjedili smo mirno i pratili.Pogledom sam pratio drugove i vidjeo kako su se skupili gledajuci film koji je bio veoma strasan,u tom filmu je Minotaur pola covjek pola bik se nalazio u pecini ispod kraljevstva,Svaki mjesec sultani bi isli od sela do sela i fatali deset zaroljenika i bacali u pecinu,u toj pecini bi svi bili ubijeni to jest minotaur bi ih pojeo,tako svaki mjesec deset zarobljenika bude ubijeno.Jednog mjeseca Junak u selu je bio ufacen,Doveli su ga u carstvo i bacili u pecinu.Uspio je naci skloniste u koje minotaur nije mogao uci,ostao je tu vise vremena bez hrane i pica,poceo je jesti miseve,nasao izvor u pecini i uspo je se napiti vode.Minotaur ga je brzo upazio,velike sanse su bile da ga ubije,ali je uspio uci u pecinu.Minotaur je udarao svojim velikim rogovima u pecinu,rusio je.Medjutim junak je izasao kradom iz pecine i poceo bjezati i nasao otvor u drugo skloniste,Tu je nasao jednog covjeka koji je vaoma bio dugo tu mrsav kao skelet bio jeduci miseve uplasio se kada ga je vdio ali brzo ga je poznao jer je taj covjek dolazio iz njegovog sela.Minotaur je udarao u drugu pecinu gdje je junak izasao,sav umoram slomio jedan rog,Junak je dosao i uzeo taj rog, Kada ih je minotaur ponovo nasao postavili su rog tako kada se minotaur zaletio da je pravo naletio na taj rog i probodlo ga kroz pola glave.Junak je bio veoma sretan i nasao je izlaz iz pecine!!! U tom slucaju sam pogledao svoje prijatelje koji su se uplasili,Poceo sam se im smjeskat, pri kraju su nerpimijetno izasli a ja sam ostao sam gledajuci zavrsetak filma.Kada se film zavrsio vidjeo sam da nema ni jednog od mojih drugova.Izasao sam vani a oni su me cekali.Pri odlazku kuci veoma sam se smijao i zezao drugove sto su se uplasili!!

Nema komentara:

Objavi komentar