subota, 23. studenoga 2013.

Odlazak na selo

Bio je lep i suncan letnji dan. Sa svojim najboljim drugom sam sedeo ispred prodavnice i ispijao hladno pivo.Posto nam je bilo jako dosadno predlozio sam mu da odemo par dana kod mene na selo.On je na to pristao.Zatim sam otisao kuci i uzeo kljuceve od auta i od kuce i krenuli smo.Posto je moje selo daleko od grada na nekih pola sata brze voznje,put je bio jako los i morali smo da vozimo sporije.Seli smo u mog Golfa dvojku i krenuli.Na izlazu iz grada primetio sam kako se auto gusi i staje.Rekao sam sta je sada ovo,i stali smo i otvorili haubu , nisam mogao da vidim nikakav kvar.I onda mi je drug rekao da mi je nestalo benzina.Tada sam se iznervirao i poceo da psujem.Onda smo odlucili da guramo auto do najblize pumpe i kada smo stigli,sipali smo benzin i kupili flasu Jack Danielsa,seli smo na klupu i popili tu flasu Jacka.Kada smo krenuli vec je poceo da pada mrak.Samo sto smo posli zaustavila nas je jedna patrola policije.Posto sam ja vozio , rekli su mi da izadjem iz vozila.Ja sam izasao i oni su mi rekli Oces da pisemo kaznu ili ces da das po 5 eura.Ja sam se na to nasmejao i dao im po 5 eura i oni su me pustili.Nastavili smo put i kada smo stigli na 10 KM od mog sela , cuo sam neki zvuk i osetio sam kako auto zanosi na levu stranu.Zaustavio sam vozilo i izasao i ugledao sam i video da mi je guma izbusena.Imao sam rezervnu u gepeku ,ali nismo imali dizalicu.Tada smo odlucili da prespavamo u autu pa da sutra ujutru potrazimo pomoc.Kada je svanulo jutro drug me je probudio i zakljucali smo auto i krenuli peske do vulkanizera.Kada smo otisli , covek nam je zalepio gumu i dao dizalicu i mi smo gumu promenili i nastavili put.Konacno smo dosli kod mene na selo.Taj dan smo proveli razgovarajuci.Uvece smo odlucili da odemo u obliznju kafanu da popijemo i pojedemo nesto.Kada smo usli,seljaci su nas gledali sa zaprepascenjem.Mi smo se tu upoznali sa njima, i platili im po pice u kafani.Kasnije smo otisli kuci i legli ranije.Ujutru smo se spakovali , oprali smo i sredili auto i krenuli smo. Po povratku kuci ponovo smo stali na obliznju benzinsku pumpu i kupili po flasu Jack Danielsa.Nastavili smo put i uvece stigli kuci.Ovo ce biti 2 lepa i zanimljiva dana u mom zivotu.

Nema komentara:

Objavi komentar