srijeda, 28. kolovoza 2013.

Cista savjest

Ljeto se završilo. Uskoro škola počinje, klupe će se ponovo popuniti. U svim krajevima opada lišće, ništa više nije kao što je prije bilo, nema sunca. Vjetrovi prolaze kroz dvorišta, kuće. Početkom škole najviše će bit tuča, sranja, svega tog. Al' ja to po mogućnosti sve izbjegavam, jednom su me trebali izbacit iz škole zbog sranja koje sam napravio s prijateljom tj. potukao se.
Nadam se da više neće to bit i sve će mi ići od ruke...
Sa djevojkom sam izašao navečer, ispričala mi je sve probleme iz njenog kraja i od problema svojih roditelja, jel samo meni najviše vjeruje i ima povjerenja u mene.
Sutradan sam je izveo na večeru, dok još imam vremena dok me škola nije obuzela. Izveo sam je popili smo po dosta vina i pojeli. Oko 1 h sam je odveo u svoj stan i tu smo bili previše perverzni i bezobrazni.


Ujutro sam se probudio bila je kraj mene pjana sva.. Rekla mi je da ne smije kući jer se napila sinoć i trebala je doći kući prije jutra..
Rekao sam NE, odveo sam je kući i ispričao sam njenim roditeljima kako je sve bilo i šta je bilo, oni su mi zahvalili što sam je doveo i ponudili me kafom, odbio sam naravno jer sam imao posla oko stana svog da ga uredim malo.
Došao sam u stan i zatekao sve porazbijano i pobacano, čudio sam se šta je bilo.. Obišao sam čitav stan i sve je po njemu bilo razbacano i razbijeno, odma mi je palo na pamet da mi je neko obio stan.
Pozvao sam policiju došli su kroz 10 minuta, pretražili su sve otiske i otišli u labaratoriju da provjere sve. Rekli su mi da će mi javiti za koji dan ko je to uradio ako otkriju.


Opet sam uživao bez obzira što su mi obili stan, pozvao sam svoju djevojku da izađemo, rekla je da joj ne daju roditelji, sjeo sam u auto i pošao do njene kuće.
Tako sam došao po nju i nagovorio roditelje da je puste, i pustili su je. Rekao sam im da se neće ono ponovit što se neku večer ponovilo da se ne vrati na vrijeme kući.
Tu večer smo partijali, ludovali, al' s krajem. 12 h je, odveo sam je kući i došao sam do svog stana i kada imam šta da vidim, policija mi kraj stana i čeka mene.
Pitao sam ih šta je bilo kaže da su mi komšiju ubili tj. ti lopovi što su meni obili stan, otkrili su koje to uradio i strpali ih u zatvor. Naravno da sam i ja bio u stanu i mene bi ubili kao mojeg najboljeg komšiju kojeg sam imao.
Mog komšiju nikad neću zaboravit. Na dženazi njegovoj nas je bilo preko 300 duša. To je moj kraj i moja priča, nikad ovaj kraj neću napustit jer je najbolji, bez obzira što imamo puno lopova tu!

Nema komentara:

Objavi komentar