nedjelja, 11. kolovoza 2013.

Moja Mahala..

Moja mahala je bila poznata po brojnim klosarima koji su zivjeli tu . Jedan od njih je Belmin u raji poznat kao Beva. Zivio je u istoj zgradi kao i ja. Njegov otac je bio advokat , a majka sef u njihovoj privatnoj firmi. Belmin je isao skupa sa mnom u osnovnu , tada je bio normalan momak , trenirao kosarku , rijetko sam ga i vidjao vani . Upisao je istu srednju skolu kao i ja. Medutim kada je pocela skola Belmin se skroz promijenio. Poceo je da se druzi sa klosarima , poceo da pusi cigarete , navukao se na travu , sve cesce ga je murija odvodila sa nastave zbog tuce ili prijetnje ..
Godine su prolazile , a Belmin se nije mijenjao. Navecer kad bih krenuo da legnem cuo bih njegovog oca kako se dere na njega , i majku kako place. Sutradan bih vidjao Belmina u skoli pognute glave. Pokusavao je da sakrije modrice , ali bezuspjesno . Mnogi profesori nisu mogli da vjeruju sta se desilo sa momkom koji je bio primjer drugima. Sve cesce sam ga vidjao u parku sa kapuljacom na glavi , bio je svjestan da je upropastio zivot. Pokusavao sam da ga utjesim , da ga odviknem od tih poroka ali bezuspjesno. Jedno vecer , dok sam gledao film , cuo sam neku galamu pred zgradom. Izasao sam na balkon i imao sta vidjeti - Belmin je lezao na podu u lokvi krvi i dvojicu mladica kako bjeze. Brzo je stigla hitna i odvezla Belmina. Njegov otac je davao izjavu policiji , i onako u prolazu sam cuo da je Belmin spasio jednog momka kojeg su napala dva momka , oni isti koji su pretukli Belmina. Momak koji je imao kameno srce , koji je maltretirao druge , je spasio zivot momku kojeg mozda nikad nije vidio. Belmin se oporavio ali i opametio. Prestao je da pusi, okrenuo se vjeri i ponovo je bio momak za primjer drugima.

Nema komentara:

Objavi komentar