srijeda, 14. kolovoza 2013.

Lom noge

Dan kao i svaki drugi na ljetnom raspustu 2013 godine , sad sam malo sazrio druzim se sa starijim momcima nisu vise bitne godine kao sto su nekad bile . 
Pijanke , hodanja , partijanje tako dan za danom dok nismo odlucili odigrati jedan termin u nogometu tu nedaleko od nase mahale.Bio sam najmladji u ekipi mozda cak i najbolji jer sam dugo trenirao fudbal i bio spremniji malo vise od ostalih.Termin smo organizovali u nedelju navecer , bile su tu dvije ekipe starih znalaca u nogometu.Napokon smo dosli na teren usli u svlacionice raspremili se i termin je mogao pocet.Odma je pocelo ostro tenzije su bile velike , i prvi golovi su poceli padati naravno u korist moje ekipe.I tako termin je odmicao sve vise grubih startova a i poneki gol je pao.Pred kraj termina desilo se nesto nevjerovatno , nakon jednog grubog starta nad mojim jaranom desila se povreda.Svi smo mislili da se on zeza nako tog starta svi su se smijali dok ja nisam prisao i vidio suze u njegovim ocima.On se sve vise derao a nas je nervoza i panika velika uhvatila.Ja sam odma otrcao u svlacionicu i uzeo mobitel nazvao hitnu , cekali smo jedno pet minuta dok je hitna dosla ubacili smo ga u kola hitne pomoci svi su bili prestraseni nakon toga.Momak koji je startovao ostro bio je izvan sebe nije mogao vjerovat sta je uradio od zora poceo je plakat.Spremili smo se i odma se uputili u bolnicu.Cekali smo jedno sat vremena da se ustanovi koja je vrsta povrede.Nakon dugih pregleda doktori su ustanovili da je moj jaran nogu slomio.Svi smo bili razocarani ali nas jaran nam je rekao da ne budemo tuzni te da se vesilmo kao prije rekao je da ce biti to sve uredu.Odvukli smo ga kuci a momak koji je ostro startovao i dalje nije mogao vjerovat sta je uradio.Moj jaran mu je rekao da se ne brine i da ce biti sve uredu.Kada smo ga dovukli kuci njegovi roditelji su bili zaprepasteni.Dan za danom prolazio je a moj drug i dalje je lezao u krevetu dolazili smo mu u posjete kako mu ne bi bilo dosadno i kako ne bi mislio da smo ga izostavili svaki dan smo mu govorili sta se desava.I tako termin je pao u drugi plan , dok se nas jaran oporavio nakon tri sedmice od povrede i mogli samo kao prije nastavit nasu aktivnost..

Nema komentara:

Objavi komentar