petak, 16. kolovoza 2013.

Mujketova baraka

U blizi moje zgrade nalazila se jedna baraka. U njoj je zivio Mujke, tako smo ga zvali , a iskreno nikad nisam ni znao njegovo pravo ime. Zena ga je ostavila zato sto je bio pijanac , a njegovog sina nikada nisam upoznao. Govore da zivi i radi u Americi. Svaku noc , kada bi se napio pjevao bi pa su komsije cesto zvali policiju. Ali zadrzali bi ga 3-4 sata i pustili , a on nastavio po starom. Mujke je radio skupa sa mojim ocem pa sam jednog dana zamolio oca da mi isprica sta se desilo s njim. Sve je pocelo prije 3 godine to jest 2010 kada je Mujke dobio otkaz. Prije toga je zivio u luksuznoj kuci skupa sa zenom i sinom. Dobio je otkaz zbog tuce sa sefom. Navodno mu je sef obecao promaknuce medutim na obecano mjesto je doveo svog rodjaka , a njega prebacio u domara. Od tada je poceo da pije i kocka . Prokockao je sve sto je imao , kucu , stan , auto . Baraku u kojoj zivi su mu poklonili radnici koju su u blizini pravili samostan. Njegova baraka je bila tik pored naseg igralista. Volio je da gleda nas djecu kako igramo nogometa , cak je znao stati na gol kada bi nam falio golman. Bio je dobar covjek, ali ga je alkohol unistio. Jedno vecer kada sam se vracao iz skole vidio sam policiju ispred Mujketove "kuce". Nisam mogao da vjerujem svojim ocima, Mujketa je policija privela. Otrcao sam kuci i pitao oca sta je bilo. Ispricao mi je da su lopovi krenuli da ukradu automobil od komsije ali ih je Mujke sprijecio i tom prilikom tesko povrijedio lopova koji je nekako uspio pobjeci. Lopovi su razbili staklo sa suvozaceve strane i uspjeli ukrasti samo radio. Medutim vlasnik automobila je mislio da je to Mujke uradio i rekao policiji da ga uhapse, ali svi ostali , ukljucujuci i nas djecu su misli drugacije. Mujke je dobio kaznu od 1000 KM i kaznu zatvora od 2 godine. Niko nije mogao da vjeruje , covjek otjera lopove i sacuva automobil , a oni ga optuze za pokusaj krade. Mujke je odlezao 2 godine ali kaznu nije platio. Jedan vecer dok smo igrali nogometa culi smo jak udar. Mislili smo da je bio sudar , medutim svi smo se sokirali onim sto smo vidjeli. Mujke se bacio sa nebodera i tako okoncao svoj tuzni zivot. Lopove zbog kojih je zavrsio u zatvoru nikad nisu uhapsili , a vlasnik automobila je Mujketa nosio na dusi. Cijelo naselje je pomagalo Mujketu , svi smo ga voljeli , ali nazalost on je okoncao svoj zivot ..

Nema komentara:

Objavi komentar