nedjelja, 4. kolovoza 2013.

Stolni Tenis

Kao mali,uvijek sam tezio da imam sto vise novca,ali pri tome sam previse vjerovao ljudima.
Ja i brat,otvorili smo u basti mjesto gdje ce ljudi iz komsiluka jeftino moci igrati stoni tenis,a mi smo napravili improvizaciju od sper-ploce i starog stola. Partija je naplacivana relativno jeftino,te smo prvi dan uzeli oko 70KM. Medjutim,drugih dana ljudi su trazili da igraju,i piju na "veresiju" tako da nam se to obilo o glavu.
Nekolicina njih se zaduzilo,a mi novac nikad nismo dobili,stoga smo uzeli pravdu tacnije palicu u svoje ruke. Te djecake smo premlatila,a sperploca je zbog kise koja je padala promijenila svoj oblik i stolni tenis se vise nije mogao ni igrati. Komsija je takodjer jednom prilikom prijetio policijom,ali tome nismo pridavali znacaj. Reklamu smo napravili od papira,isprintali,napisali lokaciju i ucrtali grafit na pojedinim zidovima u naselju.
Ali nazalost,sve je to jako neslavno zavrsilo...

Nema komentara:

Objavi komentar