subota, 10. kolovoza 2013.

Ljetni raspust...

Grad Sarajevo, 2013 godina, ljetni raspust. Vec sam malo sazrio, sada imam 17 godina. 
Vise se ne druzim samo sa svojom generacijom, vec i sa starijim momcima. Dan, za danom bili smo vani do kasnih sati, mogu reci i malo previse. Pricali smo zezali se uvijek smo imali neku zabavu. Prolazili su dani, a nama je svaki bio isti, izlazenje vani ostajanje do jutarnjih sati, dolazak kuci, spavanje i sve opet u krug. No jedne veceri primijetili smo da je doslo jedno vozilo i parkiralo se na nasu "okertnicu". Nismo ni obracali paznju, ali to se ponavljalo iz dana u dan. U autu su bili momak i djevojka. Tako smo odlucili da ih malo prepadnemo, ali i da mi imamo malo zabave. Te noci kada su dosli, mi smo otisli kuci po jaja, uzeli smo po 2-3 komada i nasli se nedaleko od njih. Otisli smo okolnim putem da nas ne bi primijetili. Dosli smo tacno ispod njih. Sacekali smo par minuta i bacili jaja na auta, oni su prestali da rade sve aktivnosti, i izasli iz auta, onako uzrujani, mozda cak i prepadnuti ali mi smo uspijeli pobjeci. Cini mi se nije ni prosla minuta, auto se upalilo, otislo i nikada vise se nije vratilo, dok smo se mi smijali u jednoj od obliznjih garaza.

Nema komentara:

Objavi komentar