subota, 3. kolovoza 2013.

Nikad ne sudi o ljudima prije nego ih upoznas.

U blizini moje zgrade, stanovao je jedan covjek po imenu Hamo,barem mislim da se tako zove, znam da su ga tako zvali.Tog covjeka smo se kao djeca jako plasili, nismo smjeli prilaziti njegovoj kuci, koja je bila na jako nezgodnom mjestu, posto smo mi kao djeca igrali fudbala i stalno nam je lopta isla u njegovo dvoriste. Iskreno da kazem , ja sam tog covjeka u zivotu vidio samo par puta,ali znam da su o njemu djeca jako lose pricala, govorili su da je on strasan,da udara djecu i kojekakve gluposti. Kao mali djecak,ja sam u te price povjerovao, te sam se i ja plasio tog strasnog cika Hame. Tako smo mi kao vrlo mali se igrali i prolazile su godine,dok nismo napunili odprilike svi 8. godina i lopta nam je otisla u njegovo dvoriste. Od nas desetak, niko nije imao hrabrosti da ode po loptu, tako da smo ostali bez te lopte. Skupili smo pare i kupili sebi novu loptu i tako igrali i igrali.. Nakon dva-tri mjeseca , lopta nam je ponovo otisla u njegovo dvoriste,a ovaj put smo skupili nekako hrabrosti i otisli do njegovog dvorista. Kada smo tamo usli,bili smo prestravljeni, kada smo ga vidjeli poceli smo vristati i bjezati. Sutradan, taj covjek je dosao na igraliste i donio nam obje lopte. Ispostavilo se da je taj covjek jako dobar i fin, mnogo bolji od ostalih komsija. Kada smo vidjeli to,bilo nam je jako zao jer smo imali predrasude o njemu. Naime to je bio samo povuceni covjek koji zivi sam,jer je ostao bez svoje zene. Danas kad ga vidim,uvijek ga rado pozdravim.

Poenta price : Nikad ne sudi o ljudima prije nego ih upoznas.

Nema komentara:

Objavi komentar