utorak, 3. rujna 2013.

Mladost ludost

Bili smo jos uvijek mala djeca,zeljna dokazivanja u kraju i da svi znaju tko smo i sta smo. Voljeli smo pravite "zijane" tako da cu vam ispricati jedan koji sam ja radio kada sam imao 10,11 godina. Bilo je to ljeto,raspust zezancija sa ekipom iz kraja.

Odlucili smo da se malo nasmijemo i nasalimo sa pojedinim komsijama,tako da smo krenuli u akciju. Jednoj komsinici koja nas je cesto tjerala sa igralista jer smo joj,poboze,pravili buku, pozvonili smo na zvono. Ona je upitala tko je,a mi smo odgovorili da prodajemo fasirane macke. Nije se cuo ni zuc,a ona je vec izletila na prozor i krenula da nas polije vodom,medjutim mi smo bili spremni na njenu burnu reakciju i krenuli trcati. Ona je,naravno,kao i inace krenula da "urla" sa prozora i psuje nam majku nekulturnu,a mi smo se smijali kao budale.

Naravno,kasnije nas je trazila po kraju i zalila se ostalim komsijama na mene i mog druga i da ukoliko nas neko vidi da nas dobro namlati prutom,jer smo mi njoj pokvarili dan nasim pizdarijama. Nazalost,takvi su stariji ljudi,zaborave da su i oni nekad bili djeca i radili gluposti dok su bili mali. Poricat ce,ali sigurno su nekad napravili neku,pa makar i jednu najmanju kao sto je ova.

Nema komentara:

Objavi komentar