petak, 27. rujna 2013.

Pecanje na zabranjenom jezeru

Jednog suncanog jutra, prijatelj je dosao po mene. Pitao me hocemo ici pecati na jezero. Tamo je bilo zanranjeno pecati, no on me nagovarao, a ja nisam htio ici. I nekako me nagovorio. Spremili smo sve sto nam treba. Poveo sam i psa Lorda. Krenuli smo na jezero. To jezera smo hodali pola sata. Putem smo pjevali, zezali si, i vidilo podosta zivotinja po sumi. Isli smo okolnim putem, jer je pecati na tom jezeru bilo zabranjeno. Volili smo nekad otici na neku vocku, kao sto je tresnja, ili nesto slicno, iako imamo kod kuce, uvijek nam je bilo slađe jesti tuđe i sa grane. Cak je i Riki moj pas, jeo svo to voce. Napokon, smo stigli do jezera. Izvadili smo opremu. Pecali smo, i pecali, no nista, osam sati smo sjedili, i nista nismo upecali. Prijatelju je odjednom trgo stap. Digli smo se, i brzo poceli vuc, nakon sat vremena, smo izvukli ribu. Bila je ogromna. Jako jako velika. Odlucili smo da cemo je podijeliti, po pola. Krenuli smo kuci, nisamo mogli docekati pokazati ribu roditeljima. Na putu do kuci, naravno kao i svaki put stali smo kraj neke vocke, i osladili se. Tako smo i sad. Ribu smo drzali u jednoj velikom posudi s vodom. Bilo joj je kao u akvariju. Ostavili smo je krajem stabla, malo podalje u travi. No tad se pojavio Pero i njegova druzina. Maznuli su nam ribu, i krenili bjezat. Pustio sam Rikija, da potrci za njim. Riki ih je vijao sve do jedne male sume. Tamo vise nisu mogli, te su ostavili ribu i pobijegli. Riki je cuvao ribu dok mi nismo dosli. No tad smo shvatili da sad moramo jos vise hodati, a riba je bila preteska. Jedva smo nekako dosli do jezera, i odlucili da cemo pustiti ribu. Bas kad smo je pustali naisao je cuvar. Pitao nas je sto to radimo. Odgovorili smo mu da pustamo ribu u jezero. Cuvar nas je pohvalio, sto smo pustili ribu u jezero. No on nije znao da smo prvo tu ribu upecali pa je samo vratili. Dao nam je propusnice, da mozemo pecati, kad god hocemo, zbog toga sto smo vratili knjigu. Bili smo presretni. Otisli smo kuci. Dosli smo na ideju da napravimo, svoj mali akvarij. To smo i napravili. iskopali smo rupu, natocili vode unutra, te nam je jos samo falila riba. Dogovorili smo se da cemo sutra ici opet na pecanje, te ribe koje upecamo staviti u akvarij.

Nema komentara:

Objavi komentar