nedjelja, 15. rujna 2013.

Zmurka (Igra skrivaca)

Kao i svaka djeca , i mi iz mahale smo prakticirali igrati zmurke. Ali kod nas su pravila bila malo drugacija. Kada bi te uhvatili morao bi stajati u mjestu dok te ostali udaraju flasama gdje stignu. Izgleda glupo ali nama je bilo zanimljivo. Mnogi su poslije batina odustajali jer neki su znali uzeti punu flasu i udarati uglavnom po glavi pa je normalno bilo da odustanu. Da stvarno boli saznao sam i ja jednom kada su me „safatali“ i ubili Boga u meni . Sjecam se da je Tarik (jaran) uzeo dvije pune dvolitarke i u isto vrijeme me udarao po bubrezima. Kada sam primio batine lezao sam nekih 20-tak minuta dok sam se oporavio , naravno da mu nisam zamjerio jer mi se „ osvetio „ za ono sto sam ja njemu prije uradio hehe. Iz godine u godinu ta igra je postajala sve zanimljivija , cak su i momci od 25-30 godina koji su zivjeli u mahali poceli igrati sa nama, ali niko nije imao muda da njih tako jako udara , tako da smo njih udarali malim flasicama od kole , fante itd. Proslo ljeto nam je bilo nezaboravno. 

Svaku noc kada bi zavrsili sve obaveze koje smo imali mi smo igrali tu nasu tradicionalnu igru. U moju zgradu se doselio jedan novi momak , mislim da se zvao Armin . Nisam mu zapamtio ime jer je brzo odselio nako onoga sto se kasnije desilo . Sta se zapravo desilo , eh. Jednu vecer je dosao Armin sa Tarikom i poceo se upoznavati sa nama . Sa obzirom da je bilo vrijeme za nasu igru rekli smo mu da nemamo puno vremena da se druzimo s njim , i da ako zeli moze nam se pridruziti. Prihvatio je i bio je u ekipi koja bjezi. Nakon 10-tak minuta trazenja uhvatili smo ga i neko je doviknuo „ FLASA ZA DOBRODOSLICU!!! „ . Te flase su se bojali i najjaci. To je bila flasa puna pijeska pomijesanog sa vodom . I najblazi udarac tom flasom je stvarao velike bolove. Flasu je uzeo Tarik , a Armin vjerovatno ne znajuci sta ga ceka ako krene da bjezi , samo se nasmijao i poceo da trci. 

Medutim brzo su ga uhvatili i Tarik onaku u trku ga opalio po glavi . Armin je brzo izgubio svijest , a svi ostali su se razbjezali . Sa Arminom smo ostali samo ja i Tarik . Tarik se uhvatio za glavu i nije mogao da vjeruje sta je uradio. Brzo je dosla i hitna koja je odvezla Armina , a Tarika i mene je odvela policija da damo izjave. Pustili su nas nakon 2 sata , a Arminovi roditelji su se nakon ovog incidenta preselili na neku drugu lokaciju , a mi smo iz nase igre izbacili tu „ flasu za dobrodoslicu „ i uveli neka nova pravila , ali igrati nismo prestali , jer koliko god bilo opasno to ce zauvijek biti simbol nase mahale .

Nema komentara:

Objavi komentar