petak, 6. rujna 2013.

Skinhead

Slobodno vrijeme sam vecinom provodio sa najboljim haverom Emirom. S njim sam proveo citav svoj zivot , isao skupa s njim u osnovnu , sad i u srednju , zivimo u istoj zgradi tako da vrlo cesto dodemo jedan drugom. Emirje bio rega frajer , pomogao bi mi kad god bi trazio pomoc od njega , takoder i ja njemu. Dozivio je veliki sok kada su mu se roditelji razveli. Nisam mogao da vjerujem sta mu se desilo , vise nije bio onaj Emir kojeg znam 15-tak godina , skroz se promijenio. Kada bih ga nazvao na mobitel javio bi se i samo kratko mi rekao " Ne mogu sad Hare " i prekinuo. Poceo sam da sumnjam da je upao u narkomanske vode , poceo je da fura klosarski stil , izbrijao je glavu , nosio torbicu i brze , u svoj stan dovodio cudne likove. Moje sumnje su se obistinile kada je Emir pao na godinu. Ne znam da li je to bio za njega sok ali za mene sigurno jedan od najvecih u zivotu. Na odmoru je odlazio iza zgrada i tamo pusio sa ostalim klosarima iz skole. 

Medutim mene nije zaboravio pa je zaprijetio ostalima u skoli da me ne smije niko dirati. Rekao sam mu da se ne mora brinuti za mene vec za sebe ali ipak sam mu se zahvalio na zastiti. Cesto ga je policija odvodila i dovodila , otac , sa kojim je zivio , ga je cesto tukao . Cuo sam jako dobro kada mu je otac rekao da ce ga se odreci , i nazalost to je i uradio. Emir je noci provodio u obliznjen parku , u skolu skoro da nije ni dolazio . Dosao je jednom da zalipa sa haverima i od tada ga vise nikada nisam vidio. Cesto bih kroz pricu cuo da neko spomene Empu kako je nekom oteo mobitel , kako se pobio i tako to. Jednom dok sam se vracao iz skole sam vidio policiju i hitnu ispred zgrade . Nisam znao sta se desava dok nisam dosao na nas sprat . Vidio sam Emira kako lezi i njegovog oca kako place. Saznao sam da su ga narkomani prebili i dovezli pred njegov stan. Emir je proveo mjesec dana u bolnici i kada je izasao ponovo je bio stari Empa kojeg smo svi voljeli. Vratio se u skolu , prestao drogirati i ponovo zivi sa ocem..

Nema komentara:

Objavi komentar